Strategische merkanalyse van de Provincie Zuid-Holland

Hendrik Beerda Consultancy voert al sinds 2006 jaarlijks onderzoek uit naar de kracht van en binding met culturele ‘merken’ (theaters, podia, musea enzovoorts). Dit onderzoek is landelijk, maar kan ook worden toegespitst op regio’s. De nieuwste meting loopt sinds december 2020 en is in februari 2021 afgerond.

In opdracht van de provincie Zuid-Holland formuleerde Hendrik Beerda, met gebruikmaking van de onderzoeksfaciliteiten van No Ties B.V, voor de periode 2010-2021 de antwoorden op de volgende vragen. Hoe heeft de Zuid-Hollandse cultuursector zich volgens de gemiddelde Zuid-Hollander ontwikkeld? En welke adviezen kunnen we op basis van de data formuleren om de Zuid-Hollandse cultuursector te versterken?

De resultaten zijn in november 2021 besproken in een kennislunchsessie.

Disclaimer: Het rapport van dit onderzoek voldoet niet aan de toegankelijkheidseisen voor blinden en slechtzienden. De onderzoeken die we vanaf 2022 publiceren zijn wel toegankelijk gemaakt. Heb je hulp nodig om dit rapport te lezen? Of wil je meer informatie over dit onderzoek? Neem dan contact met ons op via kenniszuidholland@pzh.nl.

Meer informatie

Eindrapportage

Voor algemene vragen kunt u contact opnemen via: kenniszuidholland@pzh.nl

Deze website maakt gebruik van cookies

Lees meer